Kızlarr 37+2 günlük gebeyim 15 gündür kıl kurdu olmuşum etli çiğ köfte yedim 2 tanecik ondan şüpheleniyorum çünkü temizlik konusunda çok dikkatli davranıyorum, neyse 8 gün oldu kadın doğumcum flagly antibiyotik verdi kullan döker dedi ama hala geçmiyor kafayı yiyecegim elma sirkesiyle her tuvaletten sonra temizleyip kurutuyorum sabah akşam 2 kez çamaşır değiştiriyorum sürekli çarşaf değiştiriyorum geceleri sarımsak yutup elma sirkesi içiyorum kekik demleyip uyumadan içiyorum ama bana mısın demiyor ne yapicam başına gelen var mı çözümü nedir ki cumaya enfeksiyon hastalıkları bölümüne randevu aldım tıp fakültesine gidene kadar başka ne yapabilirim sizlerde oldu mu neler yaptınız geceleri uyutmuyor kaşıntıdan ve gündüz belli saatlerde😪😪