Minikprenses001 Kızlar 20 haftalık hamileyim 1 hafta önce doktora gittim şikayetlerimi söyledim kan idrar verdim temiz çıktı. Sürekli bebeğim toplanıyor ve kasık ağrılarım var yaşayan var mı ?
hulya_sncr47 Minikprenses001 bn iki haftadır öyle yaşıyordum bebeğim toplanıyırdu o geçti şimdi kasık ve bacak ağrısı oluyor cnm normal bunlar 29+6 olduk
Minikprenses001 hulya_sncr47 anladım canım teşekkür ederim . İlk gebeliğimde yaşamadığım için korkuttu beni açıkçası
hulya_sncr47 Minikprenses001 cnm bnim de bu 3. Gebeliğim ikisinde hiç böyle yaşamadım ama bu gebeliğim de değişik şeyler yaşıyorum 😂😂
Minikprenses001 hulya_sncr47 vallahi bende 😂😃 aslında 2 si de kız cinsiyetle de alakası yok zorluyor beni bu gebelik 😀
hulya_sncr47 Minikprenses001 benim bir kızım bir oğlum var onlarda bir kere bile kusmadım bile ama bunda afedersiniz üç dört kez kustum halsizlik kasık ağrısı bacaklarda ağrı yaşadım hala devam yani mide agrısı diş ağrısı oldu cinsiyet bi erkek bi kız dedi söa net bişey yok bncede cinsiyetle alakası yok yaşla alakasıdır bi de bni. Bu 3. U 9 yıldan sonra gelen bir bebek ondan belki 🙈😂😂☺️