Blt67 18 haftalık hamileyim ve gogus halkanın yan tarafı çatlamış gbi kıpkırmızı çizgiler var ne yapmam lazım çatlak mi bu
Ronyaseda Blt67 Benimde çatladı tüm vücudum göğüslerim de öyle oldu ama sonra durdu şükür 🙏🏻 ama yine de catladi ne kadar yaglar kullansam da boş
sntn Blt67 ben şuan 16 haftalık hamileyim 1 ay önce felan çatladı göğüslerim benimde çok erken zamanda çatlamaya başladı
Ao763 Blt67 canim çatlamaya başladıysa önüne geçemezsin artk sadece badem yagi kantaron yagi yada eczaneden çatlak önleyici jeller alark çatlamayi geciktirebilirsn veya en aza indirebilirsin. Nemli tutmak lazım vücudu kuru bırakınca dha çok çatlıyor insan
Aden23 Blt67 Blt67 lierac, bio oil, badem yağı ve kakao yağı Allah ne verdiyse hemen hepsinden sürmeye başla. Yoksa kalıcı olur
Ayseonayli4554 Badem yağı sürebilirsin canım fazlalasmasini önler benim de göbeğinde çatlak çok cıktı 🙁
Blt67 Ah kızlar geçer mi bu ya çok mu yiyorum acaba yemezsem bebek gelişmez gbime geliyor ho bidi gırtlak yiyorum ya
KardelenYB Blt67 ne yedigin önemli canım abur cubur şeyler kızartmalarmakarnalar yararsız şeyler yersen sen kılo alırsın bebış alacağı kadar alır 😐
Blt67 KardelenYB kızartma olmazsa olmazim canım başka da bir abur cubur yemiyorum arada kek çikolata ama nadir oda bebek hareketlensin diye 😔 çok üzüldüm çatlak görünce ya kırmızı kkirmizi off
KardelenYB Blt67 o yedıklerınle alakalı degıl ama öyle düşünme kıloyla alalaklı değiş bunlar sen dikkat et yine yediklerine de bu çatlak maalesef vücutla alakalı herkeste bir olmuyor
Blt67 KardelenYB tamam kuzum teşekkür ederim ya cevaplarınız için sağlık olsun bebiş iyi olsun da inşallah ne yapalım hani ben emzirirken utanırım biraz normalde utanırım diyordum boyle oldu daha bir cekinirim diye düşünüyorum
KardelenYB Blt67 rica ederim canım inşAllah geçer ya bende umıt edıyorum catlaklarım geçsin doğumdan sonra diye 😇
KardelenYB Melekk0626 evet hamileyken kullanıyorum doktor onaylı sekılde göbegıme kullanıyorum ama asıl göğüs ucu göğüs kenarı ıcın onerılen bir krem bu
Melekk0626 KardelenYB ben bu kremi yüzüme kullanıyordum hamile olman önce zararlı olur diye bırakmıştım çatlaklarım için lierac kullanıyorum ama yine de çatladım ☺️ bende çatlaklarıma kullanıyım tekrar faydasını gördümüz mü
Buyrenk Çaresi yok malesef benimde heryerim çatladı çok rahatsız oluyorsan doğumdan biraz sonra güzellik merkezlerinde bişeyler yapıyolarmış ama tamsmen geçmiyormuş
KardelenYB Melekk0626 valla benım çok kasıntı oluyor yenı kullanmaya başladım ama bana tavsıye eden arkadaşlarım çok faydasını görmüş doktor da iyi gelir deyince hemen aldım suan iyi gidiyor kaşıntım azaldı en azından