Melisaaa16 aslında vazgeçmek de değil burda okuduğum yorumlar hep travelin sürüşünün kolay ama bi o kadar da hantal olduğu, bagajlara sığmasının zor olduğu,tek başına elle pratik bi şekilde kapatılmadığı yönündeydi. Ben bunları okuyunca travel almam dedim ama buhun ilk kez mağazada inceleyince de aslında hoşuma gitti. Bebek çift yöne dönebiliyo mesela kendinize çevirip görebiliyorsunuz bebeği. Kabin tiplerinde var mı bilmiyorum bu özellik ama görevli yok dedi.