Rvyda1710 23+4 haftamdayim bikac gundur çok nadir hissediyorum hareketlerini normalmidir .Sizlerde durum nedir?
Rvyda1710 Pozisyon degisikligindenmidir die dusunuyorum hissediyorum ama çok belirgin ve çok çok değil 😏
Burcinagiir Bende 25+1im canım ben bile ara ara hatta birgün hissetmediğim bile oluyor iyi düşünün iyi olsun 🥰
Kocak35 32+5 haftalık hamıleyım cok normal o haftalarda benimde oluyordu tatlı birşeyler yiyip sol tarafınıza uzanın sessiz bir yerde oynayacaktır uzun süre uzanın yada son ses müzik dinleyin göbeğinizi kaşıyın hafiften.