Merweeeeee AytenFiliz merhaba ben atandğm için dbakırda yaşaycağız da eşimle. Hangi semtler polis için güvenli acaba? Benim duyduğum tek diclekent ve siz nerde ne kadara oturuyorsunuz
baliminannesi06 Emine55 valla iyi orda yaşıyorsun cesaret edip 😊🙏🏼 Ben edemem herhalde bizde Samsun’dan polisiz
cansuece Sevgib Allah yardım etsin tüm vatanseverlere eşlere askerlere polislere vatan için ailesi için çalışan herkese 😇
3melekannesi Cdm saol canım 15+4 te gitmiştim kız demişti 20 olduk bugün usg de 21+3 te gösteriyo maşallah 3.cü çocuk bu☺☺
Civciv Bizimde babamız özel harekat polisi görev yerimiz batman bir senedir ordayız😊 10 haftalık hamileyim🤗🙏🏻
Emine55 baliminannesi06 ya cesaret edilmeyecek bişey yok merkezdeyim sıkıntı yok burada ama bn çyalnızım lojmanda değilim lojmanda olsam kadınlarla zaman geçer🙂) merkez gayet sakin korkmayın 😂