melekkizim_00 Bu ay femara+otrivelle tedavisi gördüm iğne mi 2 gün önce vuruldum ama eşim şimdiden aman yavaş aman dur aman dikkat et sen yat sunuda ye bunuda ye , lütfen benide duanıza katında bu ay bana vesile olsun rabbim bana nasip etsin 😔🤲🙏
afrasil melekkizim_00 insallah tutar canım benim . Bende temmuzda kullandm gebelik yok . Igneden 12 gün gecmeden test yapma . Bide kendini hamile gibi zannedeceksin heveslenme ki sonuç olumsuz olursa çok etkilenme
melekkizim_00 afrasil bizde sperm sorunu yok sadece bende pko var ama oda görünümde var yani adet düzensizliği vs yok