Merhaba ben 10 haftalık hamileyim ilk gebeliğim. Bugün tam 10. Haftadayız gün içinde çok sancılandım akşam 7 gibiydi kanamam oldu öyle leke filan değil baya kıpkırmızı dokttoa gittim alttan muayene etti 6 haftalık bu bebek dedi kalp atışı için yarın gel olmazsa kürtaja alırız dedi ben çok kötüyüm. Eskişehir e antepten gelin geldim burada şehir hastanesine gittim ama orası hep böyle özeller de de acilde kd yokmuş kanama ve sancı aynı seyirde ara ara hafifliyor sancı 10. Hafta da böyle bişey yaşayan oldumı lütfen bişey deyin sabah olmuyor