Semanur-54 Merhaba 37+2 haftalık hamileyim fakat dün ve bugün ilk kez gece yattığım da karnımdan balon patlaması gibi bir ses geliyor 2-3 kez sonrasında bir daha olmuyor,sizde de böyle durumla karşılaşan var mı ?
Efm18- Semanur-54 canım bebeğin kıpırdıyo tekme atıyodur ya da hıckırık tutmuştur bende şuan 24 haftalığım şuan şu dk içinde bende de oluyor ilk gebeliğin sanırım 😉🤗😊
Semanur-54 Efm18- Evet ilk gebeliğim bilinçsizim bu konularda bir de ilk böyle bir şey olunca korktum açıkçası böylesine net bir ses neden olur diye ama rahatladım teşekkürler 🙏🤗
Efm18- Semanur-54 yok cnm merak etme ama takip et kıpırdamalarını kıpırdamadığını hissedersen biraz dolaş şekerli bişeyler ye takip et bu haftalarda kıpırdamazsa tedirgin ol dr. Da sorabilirsin
Semanur-54 Efm18- kıpırdama konusunda maşallah diyeyim o kadar hareketli ki özellikle akşamları asla yerinde durmuyorrrr 🤦🏽♀️😂
Semanur-54 fatosd84 Değişiyor demek ki kişiden kişiye bende de yeni yeni işte söylendiği gibi hıçkırık muhtemel ama bilmeyince panik oluyor işte insan özellikle son haftalarda daha tedirgin olunuyor