xgmztlm hastaneye git mutlaka. 33+5 haftaligim. Benim de öyle oldu gittim acilmam var 1 cm rahim kısalığı var erken doğum riski dedi doktor hastanede yattım bir gece. Geciktirmeye çalışıyoruz 37 haftaya kadar. Allah korusun umarım senin öyle bir dyrumun yoktur ama ne olur ne olmaz içini rhaatlat bence 🙏🙏