Merhaba arkadaşlar 12.haftadayız ve Rabbim nasip ederse bir kızımız olacak 🙏🏼 İlk bebeğimiz çok heyecanlıyız 😇 eşimle isim arayışına girdik bile. İkimize de uygun bir ismi olsun dedik yani baş harflerimizle. 1.isim olarak İdil’e karar verdik ama 2.isim ö harfiyle bulamadık emin olamadık daha doğrusu özgü yada özde olabilir diye düşündük ama pek uymadı onlar da. Lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız ?? 🙏🏼🙏🏼