likapaa53 Ravza ve meva ismini çok beğendik ancak ikisi bir arada pek hoş durmadı ravzanın yanına yada mevanın önüne gelip uyumlu olucak isim önerisi yapabilir misiniz bize😍😍
Asm21 likapaa53 Her zaman tek isimciyim. Tek isim kullanıldığında o ismin güzelliği daha çok göze çarpıyor. İki isim yan yana gelince birbirlerini gölgeliyorlar enerjilerini düşürüyorlar gibi geliyor bana. 🤷♀️ Seçtiğiniz isimler tek olarak daha güzel.