Kızlar erkek bir bebeğimiz olacak inşallah eşimi tanıdığımdan beri erkek olursa Efe istiyorum diyordu Efe ismini bende seviyorum ama çok kısa gibi geliyor sanki aslında çok iki isim taraftarı değilim ama Efe biraz kısa geliyor sizce yanına uygun hangi isimler olabilir birde efehan nasıl acaba