minikcasper EsraYamanoglu doktorunuza söyleyinde rahatlatıcı bişey verir. Ya da dürt bebişi canım yavrum rahat dur midemden uzak dur anasının kuzusu de 😅😅
kerimannesi EsraYamanoglu Ay keşke benim de o haftalarda başlasaydı 3 aydan beri de çekiyorum Şu an 6 ayımıza girdik daha çok olmaya başladı😒 Ben şurup kullanıyorum şurup rahatlatıyor bir tek
kerimannesi EsraYamanoglu İnşallah inşallah İki günde bir şurup bitiriyorum Çünkü Ağrı dayanılmaz bir noktaya ulaşıyor