Ben ilk bebeğimi hep yan yatırmıştım sürekli dönüşümlü bi sağa bir sola hemde emzirdikten sonra kalan sütler ağzından yandan akıp gidiyordu ama önüne ve arkasına destek koymuştum dönmesin diye hani öne ağırlık gelir yüzüstü düşmesin diye dönmesi yeni doğduğunda olmaz da o şekilde çok güzel bir kafa yapısı oldu her yeri eşit ve arkası basık değil en önemlisi