Turtaliblog Hanımlar 4 moms elektrikli titreşimli ana kucağı kullanan var mı aranızda veya çevrenizde? Nasıl memnunmusunuz, tavsiye eder misiniz fikirlerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim şimdiden..
Mrvgl Turtaliblog Ben de bugün baktım netten. Bir arkadaşım klaniyordu. Memnundu gayet .60 kg a kadar taşıyan vardı onda. Beşik vs almayacagim. Hem ablam hem abimler sepet beşik verecek. Onun yerine bundan almak istiyorum. Takipte kalayım yorumları merak ediyorum.bende 🤗🤗🤗
Seymaaygzz Turtaliblog Bana da abimler alicak dayısi olarak çok seviyorum ve iş yaparken de çok güzel oyalanir diye düşünüyorum inşallah olumsuz yorumlar gelmez
Babyboy2309 Turtaliblog eltğmde aldı bende aldık cok cok memnunız canımöos yapcagın zaman yatır ıcıne yavrunu ısını yap mıs gbı yada gazı oldugunda onun gaz ayar yerı var titresimi yanı onu ayarla yatır gazını cıkarıyor
Mondly Turtaliblog ben aldım doktor bebeğin kemik gelişimini çok etkiliyor anneler rahat ediyor ama bebekler için sağlıklı değil gün içinde en fazla 1 saat yada 2 saat tutabilirsin dedi ilk 3 ay için üç ay oldu koyalım dedik doktor kullanmasanız daha iyi olur ama siz bilirsiniz yine de 2 saati aşmayın dedi 6 aylıkken koyduk bu sefer de oğlum tepesindeki oyuncakları çekip bıraktığı için yüzüne çarpıyordu koyamadık sonrasında da sığmadı o kadar parayı boşa vermiş olduk
diyhomelif Babyboy2309 kuzu nasıl yatırdın ilk doğduğunda yan mi ? Sırt üstü mü yüz üstümü benim takıldığım tek şey o açıkçası
aay1 @Turtaliblog bende ondan aldım şuan 30 haftalık hamileyim bence çok güzel kullanışlı görünüyor umarım bebeğimizde doğduğunda sever bildiğim kadarıyla bebek doğduğu gibi ona yatırırsanız alışıyormuş ama başka ana kucağı kullanıp onu sevmedi diye daha sonra bunu alıp yatırırsanız bunu da sevmiyormuş baştan alışması gerekiyormuş yani o yüzden ben yeni doğan pediyle aldım doğduğunda koyucam hemen en az çalıştırma seviyesinde çalıştırıcam alışması için
Turtaliblog aay1 Anladım canım. Dediğin gibi yapmak lazım o halde alırsak şayet. Güzel günlerde kullan 🌸
Turtaliblog Mondly İlk kez böyle bir yorum gördüm bu ana kucağıyla ilgili ve kafama takıldı açıkçası şimdi dedikleriniz. İnternet yorumlarında herkes çok memnunmuş ama doktorun vardır bir bildiği sonuçta. Bizler kendi rahatlığımız için istiyoruz sonuçta haklı olabilir iyi araştırmak lazım. İçime bi soğuma geldi şimdi senin gibi yazını okuyunca. 🤓 Teşekkür ederm yorumun için 🙃
pitircik2021 Turtaliblog benim merak ettiğim Bebek üzerinde uyuduğunda yatış pozisyonu var mı? Yani oturma ve yatış pozisyonları oluyor mu yoksa uyuduğunda oradan almak mı gerekcek? Detaylı göremedim video da.
Turtaliblog pitircik2021 benim bildiğim tek bir pozisyon var o da yatış canım ama bilemiyorum bende sen gibi internetten gördüğüm kadarıyla bilgi sahibiyim
babysevgi Turtaliblog bnm kuzenm kullanıyor ck memnun bende aldım onu tercih ettim nasipse kullnıcam☺️
Mondly Turtaliblog ben yurtdışındayım canım iki doktor da aynı şeyi söyledi doğru düzgün kullanamadık tercih senin ben doktoru dinledim her doktor farklı düşünüyor
diyhomelif Turtaliblog ben çok araştırarak aldım ilk doğduğu zamandan itibaren kullanan herkes çok memnun ancak bebek doğduktan 15 gün ve sonrası alanlar yani sonradan alanlar bebek alışamadığı için memnun değil . Bende aldım letgodan son seri 1800 e aldım 1 buçuk yıl garantisi var bide 🤗
Turtaliblog diyhomelif anladım canım. Güle güle kullan. Bende çok istiyordum ama burda bir arkadaş mondy nickli bir yorumda bulunmuş, mantıklı da geldi açıkçası o yüzden bi soğudum gibi oldu bileniyorum iyi araştırmak lazım. Biz anne babalar için büyük rahatlık tabi ama 🤷🏻♀️
Babyboy2309 diyhomelif ılk 1 hafta heo sırt ustu ama daha sonrası ıse mesela en son sol gogsumumu aldı sola yatırıyorum kusma rıskı fılan oluyor nefes almayı bılmedıklerı ıcın daha ve cok hızlı ayarda ayarlama sallanmasını mınık mınık sallama ayarına getır saglı sollu yatırabılırsın ve ben ılk hafta hep sırr ustu yatırdım bas altına kucuk boyda bır yastıkla yastıkta denmezde ortu gıbı ıncecık