Merhaba arkadaşlar 8. Ayimdayim ama bebegim aşağıda baştan beri riskli gebeligim 2 3 gündür ise kasiklarima inanilmaz bir baski yapiyor yürüyemez durumdayim adim atsam ağrıyor ve surekli wc çıkma hissi ancak ağrı şeklinde bunlar normal mi bebeğim baskı yaptığı icin mi kasiklarimda agri hissediyorum aci siddetinde neredeyse