_ikiprensannesi_ Mirammm soon 44 💣 ama doktorum sezeryan ile olduğu için 1 hafta önceye çekmek istiyor doğumu 😊
Ayseg1 Sibel0 kaçıncı haftadasınız? Benimde artık vaktim geldi sadece sarımsı değişik Bi akıntım var başka bir belirti yok 🤷♀️
Tgbaaaaaa Ayseg1 aynı durum bende de var canım sadece akıntım var aynı seninkinden baskada birsey yok bizim kızın gelesi yok herhal🤣
Sibel0 Damlaayz04 bende hep aklımda erken doğurcam diyordum ama zamanım geçiyor şimdi de heralde dişleri çıkınca doğacak diyorum 😂