Ftmsrkn yesim1610 genelde son ayda yapılıyormuş ama ben bu haftasonu yaptıracağım 27 haftalığım 😊 kişiye bağlı bence
deryakuralerturk yesim1610 ben fotografciya yaptrmadm kendimiz deniz kenarinda cekindik 36.haftamda yaptim
Gzmzhr yesim1610 Genelde 32-34 arası öneriyor fotoğrafcilar bende 34 te yaptırdım. Çok agirlasmadan yapılmalı bence 🌼
ArasMom34 Ben ne olur ne olmaz diye 30. Haftamda yaptırmıştım son ayları beklemedim bide koronadan dolayı dış çekim değilde stüdyoda çektirmiştim
yesim1610 Ben de 29 haftaligim . Son ay düşünüyordum. Ama hem geç kalmış olmaktan hem de hastalığın artacağı düşüncesinde çekinmeye başladım.o yüzden merak ettim genelde hangi haftalarda yapılıyor diye.