Gulsah_alp93 Merhaba anneler.Benim 1 haftadır neredeyse dinmeen baş ağrım var.Her akşam başlıyor.Sabahları yok ama uyutmuyor.Tansiyonum normal.Ben gibi yaşayan var mı?Normal mi?
Bebek-geliyor Gulsah_alp93 o haftalarda benim de oluyordu magnezyum kullanıyor musunuz o bana iyi gelmişti. Kiraz yemek de geçiriyor biraz ve bol bol su için oda iyi gelir.
Ahsennurrrr Gulsah_alp93 ayy benim hamile kaldım kalali var ilaçta alamadığım için deki oluyorum şuan 13unce haftadan gidiyorum inşallah gecer
Cagemeg Gulsah_alp93 Benim ilk haftalardan bu yana en çok çektiğim sıkıntı, normalmiş. Nane yağı aldım şakaklara çok az sürüp masaj yapmak çok rahatlatıyor aklınızda bulunsun.
Gulsah_alp93 Bebek-geliyor kullanmıyorum malesef bol bol su içmeye çalışıyorum.Magnezyum verdi ama kocaman ilaç yutmak istemedim olmazsa bu gidişimde normal bir sey varsin
Bebek-geliyor Gulsah_alp93 suda eriyen tablet isteyin içimi kolay olur. Baş ağrısı malesef oluyor ya başınıza sıkı bişey bağlayın belki oda iyi gelir uzanın bolca inşallah kısa sürede geçer.
Tugbahanim1 O haftalarda ben de her akşam baş ağrısı yaşıyordum. Sonra yavaş yavaş geçti. Herhangi bir şey kullanmadım. Uyuyarak atlatmaya gayret ettim. Tansiyonum da normaldi.
fulakinci Gulsah_alp93 bizde 16 haftalığız suan. Ama 2 haftadir ciddi baş ağrım oluyordu. 3 gün once kontrolümüz vardi. Doktora sordum gayet normal dedi. Bas ağrısını çekme parol iç dedi. Kiyamiyorum da bebeğime. Bazen dayanamadığımda mecbur içiyorum
rodin123 Gulsah_alp93 sade soda bol bol tüket magnezyum ve minarelleri var mide yanması ağrısı varsa onları da dindirir
Polly91 Gulsah_alp93 ben 35+2 yim ara ara banada oluyor tabikide hatta 2 gün evvel hiç geçmeyen bi baş agrısı gece uyuyorum uykumdan bile uyandım bence ya strese baglı yada yorgunluga insan kendi bedeninin doktoru olmalı kendimi bildiğim için tabıkıde sonra gecti 👍🏼Çok şükür
Gulsah_alp93 Polly91 daha başındayım diye umursamamaya çalışıyorum ama her gün 3 ya da 4 ten son başlıyor.Diyorlar ki kan hacmi coğalıyormuş normalmiş
A-F-B Gulsah_alp93 16 canım ama parol içiyorum arada istemeye istemeye geçiriyor o zararsızmıs ama yine de içesim gelmiyor
Mcakir Gulsah_alp93 3.trimesterın sonlarına dogru her gün agrı yapıyordu ama 15. Haftadan sonra düzeldi şimdi çok nadir 😊
rodin123 Gulsah_alp93 alisirsin merak etme mide yanmalarin başladığında içersen bana dua edersin artik😀
Gulsah_alp93 Ebruozyolcu allah yardımcımız olsun benimde bu hafta başladı ger gün düzenli aralıklarla