Tatlibela 24haftalik hamileyim idrarim tam boşalmiyor tam rahatlayamiyorum benim.gibi olan var mi nasil gecer ?
shdemir Tatlibela Benim bekarlıgımdan beri hep var canım. Tek çözüm su inan bana hamileligimde ilac kullanmamak icin bol bol.su iciyorum en az 3 lt. 38.haftamdayım tamamen kurtuldum cok sükür icebildigin kadar su ic
Deletedmom15257 Tatlibela aynı ben su içtikçe tuvalette buluyorum kendimi yaptıkça yapasım var hiç bitmicek gibi