Lalin2580 Kızlar bugün kontrolüm vardı keseyi gördük içi de dolu dedi doktorum rahmin içinde ama tüpün tam ucuna yerleşmiş eğer kendini rahme doğru atmazsa müdahale edicez dedi 4 gün sonra tekrar çağırdı var mı bu durumu yaşayan?