Kızlar trendyolda takip ettiğim emzirme yastığı 47 liradan 40 liraya düşmüş, bir arkadaşım gerek yok ben almadım dedi ben de sormak istedim aldınız mı ? Almak sanki rahatlatır gibi annenin kolunu falan ama çok video da bulamadım nasıl kullanılır diye, alıp kullananlardan cevap bekliyorum.