Kızlar sabah post açmıştım kasık agrım var diye cevap veren annelerimiz enfeksiyon dediler ultrasona girdim acilde ve sağ böbrekte şişme gördüler enfeksiyon da çok hafifmis. Acildeki doktor yarin sabah 9 da çağırdı ürolojiye gostericem dedi korktum başına gelen var mı? Yarın neler yaşayacağım korkuyorum açıkçası doktor da olumlu konuşmadı 😔