mery_golge 6 haftalık gebeyim bugün doktorrahğm arkasında kanaman var dedi ,önemsemedi . Bende heycandan doktorun yanına gidince hiçbişey sormadan çıkıyorum 😖sonra aklıma geliyor .bidahaki randevum 2 hafta sonra . Böyle bişey yaşayanınız var mı?
Anchores mery_golge hemen hemen herkes yaşıyor canım doktor önemsemiyor çünkü normal görüyor yerleşme kanaması vs kafaya takma doktorun dediğine bak