denizali_ Kızlar şimdi günde 2-3 bardak süt içmemiz gerekiyor evet ama şimdi ben süt konusunda çok hassasım . Eşim bim den ‘Dost ‘ markası olan 1 koli süt almış sizce hepsi aynı mi yoksa bebeğin gelişimini etkiler mi 😓
halitefe denizali_ bence hepsi aynı canım ben günde bir bardak içiyorum oda hangi marka olursa olsun değişiyor hep
rodin123 denizali_ o kadar çok içmene gerek yok gün içerisinde illaki süt ürünleri tuketiyorsundur 1 bardak bile yeter pınar ve içim almaya gayret ediyorum oda kızıma da veriyorum bir bardakta kendim iciyorum ondan ama çok farketmiyor sadece tam yağlı almalısın ona dikkat et yarim yağlı falan alma
hulya1406 denizali_ bende günlük 3 bardak içiyorum.Bence o sütleri bitirin BİM’den içmek için almayın daha iyi bir marka alabilirsiniz ben genelde Torku’nunkini alıyorum daha rahat içiyorum.Arada da köyden getiriyorum bazende ondan içmeye çalışıyorum.
sympapatya denizali_ Günde 1 bardak Torku içtim hep. BİM’inkine göre kat kat güzel zaten alırsanız tadından fark edersiniz👍🤗
denizali_ halitefe anladım canım hamile olmadan önce de gerçi sütlaç falan yapıyordum bi çok tatlı da kullanıyordum da iste gebelik olunca hassas oluyorum ☹️
halitefe denizali_ zaten doğal olanı içemiyoruz canım bakteri durumuna karşı falan mecbur pastörize onlarında hepsi aynıdır başkada çare yok
Sibush Uht olanlarla gunluk sutlerin besin degerleri ayni degil. Hamilelik doneminde gunluk pastorize sut tercih edilmeli.
Sibush denizali_ hazir sutten kastiniz nedir anlamadim🙄 Karton kutuda uht sut satilan yerde gunluk sut de satiliyordur zaten. Bir kac lira pahali satiliyor o kadar. Ozellikle cam sise olanlar.
denizali_ hulya1406 ufak olanlar varya pipetli olanlar dan istedim 1 koli getirmiş zaten demiştim BİM’in kını alma diye ama iadesi yapılsın hepsini içemem 😅🤮