Merhaba iki gündür çok kötü grip oldum. Gözlerim yanıyor ve burnum akıyor. Üşüttüm büyük ihtimalle. Hastaneye de girmek istemiyorum ortalık malum. Evde neler yapabilirim geçmesi için tavsiyelerinize ihtiyacım var. Ihlamur kaynattın içine limon sıkıp içiyorum bol meyve yiyorum. Başka önerileriniz varmı?