Arkadaşlar artık doktorlar sezaryene yönelmesinler diye fiyatlar aynıymış normalde sezaryen de öyle konuştuk biz hastane ile bende memorial Nilgün hanıma gidiyorum, ilgili memnunum. Muayene askeri indirimiyle 120 lira Doğum ise eski personel olmamdan dolayı 2600 lira %20 indirimmiş işte eski personele siz hesap edin 🤨