Aydoilk 2 yaşında Bir oğlum var ellerinizden öper . 4 aylık hamileyim öğrendim ki kız 👧🏻 mış 🥰😇 şükür rabbime iki sevincide tattıracak bana .ya sizinkiler ? Cinsiyetler ??
senakhrmn Aydoilk ay bende çok heyecanlıyım. En son doktora 11+3 de gitmiştim. Onda cinsiyetten konuşmamıştı doktorum. 2 hafta sonra randevum ve 16.haftada olmuş olucam bende öğrenirim değil mi artık inşallah 🙈🙈 Bu arada sizinde inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 😊
ymc0355 Ay hayır yaa öğrenemedim ben de daha 😭 13. Haftada gitmiştik doktor söylemedi diğer kontrol de 17 ekimde heyecanla bekliyorum düşündükçe karnıma kramplar giriyor artık hitap ederek sevmek, bir şeyler almak istiyorum miniğime 🥰🥰🥰
Duuyygguu Doktor kıza benzettim dedi ama kimseye söyleme dedi bir dahaki gittiğimde belli olur belki 🥰
eminesbr Aydoilk benimde bir oğlum var 15 aylık çok şükür ikinci bebişim 14 haftalık haftaya gidicez bakalım sonuç ne olucak ama erkek hissediyorum şuan :)
ikievlatannesi Aydoilk Benimde oglum iki yasinda ve bende 4 aylik hamileyim bende ögrendimki benim bebisimde kız Allahım saglikla hayirlarla kucagimiza almayi nasip etsin saglikli sihhatli olsunlar insallah 🤗🤲♥️
EsinCemreDogan Aydoilk Benimde 2 buçuk yaşında kızım var 🥰 Bugün kontrolde gittim, 15. haftamdayım. Kordondan dolayı netleşmedi ama erkek gibi dedi. 1 ay bekliycem detaylı ultrason için 😔
Ayseozmenucar Bana da ihtımali yuksek erkek dedi 12.hafta da haftaya 17. Gıdecem kısmetse artık netleşir diyorum
sntn Aydoilk 16 haftalık hamileyim 22 Mart görünüyor doğum 14. Haftada öğrendik cinsiyeti erkek dedi doktorumuz inşallah sonradan değişmezse bu çelişki insanı mahvediyor bir şey de alamıyorsun