Dualarınızı bekliyorum kızlar inşallah pozitif bir hikaye yazarım buraya🥰🥰
Dün ilişkiden sonra kanlı akıntım gelmişti yazmıştım posta hatta, doktorum nst çekil dedi gittim rutin tahlillerim yapıldı ben şok idrarda proteimn çıktı yani gebelik zehirlenmesi 🤷♀️ Zaten ayaklarım bayadır şişti ellerim uyuşuyordu ve gözüm kararıyordu başım dönüyordu aralarda hep kendi doktoruma gönderdim gördü cevap vermedi bende yattım uyudum dinleniyiö sanah ararım diye eşim ısrar ettiği halde sekreterini aramadım çok uyumak istiyordum baya kötüydüm sabah oldu nazo hanım aradı sem neredesim gece neden aramadın hemen gel diye doktorum eray balcan bu arada yaman cerrahi tıp merkezi, geldim nst çekildi sancılarıö çıktı hoca tahlillere baktı seni yatırıyoruz artık demez mi ben birdaha şok çünkü bugüne kasdar hep normal doğumu bekliyorduk eşyalarımı aldım geldim yatışım yapıldı açıklık halen 1 cm rahim yumuşatıcı ilaç verildi alttan propess olmadı suni sancı deniycez şuanlık sancıları karşılayabiliyoruö dayanılacak gibi yani çok yüksek çıkmasına rağmen inşallah doğumumda böyle kolay olur🙈