Merhaba arkadaşlar,
ikili test sonucuna göre cinsiyet tahmin edilebiliyor diyorlar ne kadar doğru bilemedim aranızda bilen var mı ve doğru çıkan çıkmayan?
benim hcg değerim 149.8 bide 1.34 yazıyor pek de anlamadım hangisiyle bakıldığını
0.50 nin altı erkek üstü kız diyorlar