En son 20 temmuz de normal adetimi yaşadım bi ara 10 ağustos falan di sanırım kısa bi kanama ve kahverengi akıntı yaşadım sonra adet görmedim gebelik düşündüğüm için de geçen haftalar da 29 eylül de aldığım yumurtlama ve erken gebelik testlerim var di o zaman gebelik yaptım hiç çizgi bile yoktu ondan sonra akıntı oldu yumurta çatlaması gibi adet olcak sanırım dedim olmadi yine bugün en son dedim soğan kuru yapayım en azindan olurum dedim olmayınca çok yapardım ve yarardı ise yapmadan ne olur me olmaz erken gebelik testimden yaptım hani çizgi cıktı hafif gözle görülüyor resim çekince belli olmuyor tabi ama böyle durum hiç yaşadınız mi kusura bakmayın uzun oldu biraz 🙇♀️