Analar gerçekten hissediyor 😀
Pinaryyim benimdeee hemde ikinci prensesim ♥
Kaç haftaliksin canım yeni mi ogrendin😀
deletedmom211 15haftalık bugun ögrendik ☺❤
burcuburcu maşallah 😀🙏🏽
burcuburcu hayırlı olsun ☺.. belirtileri ilk hamileliğinle aynı mıydı?
burcuburcu ins banada sizin gbi ikinci prenses gelir sag saglim
Benimde prensesim gelicek inşallah çok heyecanlı zaman durdu geçmiyor ya
Sinemm bende sanki yerimde duramıyorum cok heycanlıyım ❤🙈
Bende kızım olacak diye hissediyordum ve kızım oluyor çok şükür.💕
Seymasayinn hayrlı olsun canım saglıklı sıhhatli gelsin inşallah 🙏🏽❤
Pinaryyim Teşekkür ederim canım . Şeninde hayırlı olsun.☺
Benimde kızım olucak 18+3 haftalığız bizde çok heycanlıyım😍 bir oğlum var benimde