Arkadaşlar
36+3teyim acil doktoru kendi doktorumla konuşarak ENFEXİA diye bir antibiyotik yazdı şimdi . Ama 1 gün daha bekle düzelme olmazsa iç dediler . Ya hem vicdan azabı duyuyorum hem de üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyorum ağzımın içi komple yara oldu sinüslerim dolu 3 gündür geçiremedim evde 😭 napcam ben akıl verin bana ne olur