Hilalsny 17+3 hamileyim. Yarim saatte 1 saatr bir tuvalete gidiyorum. Ve özellikle uyuyup uyandığımda ağzımın ici asiri tatli oluyor. Sanki cikolata kovasina düşmüşüm gibi. Su icsem midem bulaniyo napcam bilemedim
turansmom1 Hilalsny bebisin meseneni rehin almıs olabilir üzerinde uyuyor yada zıplıyorsa ondan olabilir. Miden bulansada icmeye calış su hamilelikte çok fazla yararlı idrar yolu iltihabı ve ödem oluşmaması için. Bende o haftalarda öyleydim ama bir zaman sonra geçiyor🙂
Deletedmom355 Hilalsny 15+6 yım son bir kaç gündür benimde aynı wc ye gitmekten usandım üşeniyorum tutuyorum bazen toplu yapıyım die 😂😂😂
Esraaelisa1 Hilalsny ilk 3 ay birde son 3 ayda falan çok sık tuvalete gidiliyor zaten ben 35+1 haftalık hamileyim sabaha kadar tuvalete seferliyorum canım normal yani