nazeninhanim Zeyne_yusuf0142 oturup kendiniz dua edin, allahtan hayırlısını dileyin. Ne şarlatanlar var etrafta kimseye güven olmaz bu devirde. Elin adamları kadınların mahrem bölgelerine yok el koyuyorlar yok masaj yapıyorlar yok dua ediyorlar. Kafayı yemişler. Cahiller
Dilekyc Zeyne_yusuf0142 canım Allah Ol der ve olur okutma falan hikaye Tabii ki bazı şeyler vesile ama ben hep Allah’a inandım ve sabrettim oldu
bltern1 Hocaya okutarak değilde bi tanıdığım kasığa ve üst bacağa bi masaj yapıyor çocuk olması için bayada memnun olan var
Ozlem8989 bltern1 bende biliyorum onu. Kasık düşmesi olanlara yapıyolar, hatta yengeme yaptılar ve o ay hamile kaldı. Doktora falan gitmiştik bı sorun yok dedi ama bebek olmamıştı. O kasık masajından sonra hemen hamile kaldı yengem
Ozlem8989 afrasil yok kuzum, ergenlikte falan ağır kaldırma olunca kasıklar düşermiş. Tam kasıklarının olduğu kısma 3gun boyunca ovalayıp masaj yaparlar ve 3 gün boyunca ilişki yaşayacaksın. Yengemde işe yaramıştı, şifa Allah’tan tabii
Elifbalim Bazılarında sübyan oluyormuş onu okutturuyorlarmış okutup hamile kalan çok olmuş bunu duymuştum ben
Haticealimm Elifbalim hocaya okutup hamile kalan var gibi şeylere inanmayin. Allah nasip ettiğinde vakti ve zamanı gelince anne rahmine düşer. Zaman herşeyin ilacı Allah sabredenlerle beraber. İnsan insanda değil Allah’tan istesin okutmak falan yalan şeylee
Papatyalavin Elifbalim benim bildiğim subyan icin hamile kaldıktan sonra okutuyorlar 🙄kilit felan yapiyorlar 🤷🏻♀️
Elifbalim Papatyalavin Canım hamile kalıp bebek kaybedildiğinde yapılıyor. Benim iki kez kaybım var yaptırıcam inş
Zeyne_yusuf0142 nazeninhanim öyle cnm öyle merk ettim acaba varmı ki öyle diye verecek olan tabiki rabbim verende oo alanda oo hayırlısını versin hepimiz 🙏🙏
Papatyalavin Elifbalim işte bende iki kez kimyasal geçirdim yaptırayım dedim hoca günün gecsin hamile oldugunu ogrendigin an gel demisti o sebeple dedim belki ben yanlış biliyorumdur 🤷🏻♀️😇