Böyle postları asla atlamam ve bıkmadan da yazıyorum Güzelyalı hastanesi Yasemin İlkit der tek geçerim kızımın doktoruydu ve 4 aylık olduk bile aşırı aşırı memnundum her şeyi açıklayıcı tane tane ve uzun uzun anlatımlı,kibar aileden biri gibi,muayene ücreti 140 doğum 3.700dü