Sulenur06-19 Kızlar merhaba 32 haftalık gebeyim. Bugüne kadar tüylerimi hep jiletle alıyordum. Ama hamam otu tozu diye bir tüy dökücü duydum.Kullananiz var mı aranızda. Bebeğe bir zararı olur mu? Ve tüylerde ne kadar etki gösteriyor.
Hatice1_ Sulenur06-19 ben genç kızken kullanıyordum bi ara kokuyor evet deriyi ısıtıyor biraz yanıyordu evet dökülüyorda ama sonrası geri jilet gibi de çıkıyor bebeğe zararını bilmiyorum ben de jilet kullanıyorum Doğuma yakın ne yapıcam bilmiyorum 🤷🏾♀️
badekusunannesi O hamam otu diye geçiyor ve acayip kötü bir kokusu var lağım üstünüze düşmüş gibi kokuyor ama zararını bilmiyorum o koku için bile ben yapmazdım 😏