Ben ilk baştan beri mustafa altundağa gidiyorum yani çok öyle konuşkan değil ama memnunum ben, lale dörtışık,memik karaküçük, yaşar can,zeliha atak olması lazım bunlarla ilgili çok olumlu yorum duydum.özellikle memik bey yaslı bi doktor ama sevecen ve ilgili davranıyormus