Inatcikisilik Kizlar bu hastanede dogum yapaninz ya da yapcak olan var mi. Esimn bir tanidigi orda hemsire burda yapsin domtorlari iyi odalar tek kisilik fln diyomus. Kafam cok karisti. Yardiminiza ihtiyacm var
tubaa44 Ben de bu hastaneye gitmeyi düşünüyorum iyi şeyler söyleyenler de var kötü şeyler söyleyenler de.Tecrübe eden birileri çıkar inşallah