Pretty Merhaba. Benim de 27-28.haftalarda sancım oldu. Doktor suyun sınırda dedi. Azalmış ama yeterli dedi. Perinatolojiye de gittim. O doktor da aynısını söyledi. Ben günde 4 litre su içiyorum. Ama içtiğin suyla alakası yok dedi doktor. Şimdi 36+4’teyim. Tam 17 gün önce su azlığından beni acil sezaryene alacaktı başka şehirdeki bir doktor. Ben istemedim. Bebeğimin durumu şu an iyi. 2-3 günde bir doktora gidiyorum. Hareketlerine çok dikkat etmeniz gerekiyor. Bir de sızıntı var mı çok dikkat edin buna. Onun dışında bol dinlenme. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.