Merhaba hanımlar bilenler bilir 9ay arayla iki gebeliğim oldu ve ikiside 6+2de kaldı gelişmemiş birinde 8haftalıkken ikincisinde 9haftalıkken kürtaj oldum..
genetik tahlili yaptırdık eşimde birşey çıkmadı
benim tahlil sonucumda da
MTHFR MUTASYON ANALİZİ (C677T) HETEROZİGOT 677CT
PAİ SERPİNE1 MUTASYON ANALİZİ (4G&5G) HETEROZİGOT çıktı
genetik doktoru herkeste olan pıhtılaşma çok önemli değil kadın doğumcuna söylersin aspirin yazar dedi
nitekimde öyle oldu ama 10gün geçti kürtajımın üstünden içim içimi yiyor acaba iğnede vermesi gerekiyormuydu doktorun diye 😕
kürtajdan sonra ctesi günü kontrole gittiğimde söyledim hayır coraspirinin etkisi iğneye göre daha fazla sendeki kalitesiz sperm veya yumurtadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum dedi.
rahim filmi çektirmem gerekir mi diye sordum onada hayır sen gebe kalabiliyorsun kesen oluşuyor bebek görünüyor sadece gelişmediği için gerek duymuyorum dedi.
benimle aynı durumu yaşayan var mı? Varsa neler yaptırdınız test tahlil olarak bilgi verebilir misiniz?