yasen1 evet canm olablr diyetisyen bana kahvaltini en geç 8 bucukta yapmıs ol dedi cok gciktirirsen oda artırır şekeri demişti ben bazen 9 u buluyor uyanamadğim zamanlar cidden daha yükseliyo o zaman ama işte herkesn bünyesi farkli yinede dikkat etmek lazım