Kızlar 19 haftalık gebeyim geçen hafta kanamayla beraber acile gittiğimde plasentanın aşağıda olduğunu öğrendim düşük riski dendi.. Şimdi sürekli yatıyorum doktor yapacağın tek şey istiharat dedi aranızda bu konuda tecrübeli arkadaşlar varsa plasentanın yukarı çıkması için yapmam gereken birşey, tavsiyeleriniz, dikkat etmem gereken şeyler neler çok üzülüyorum..