Biranne02 ilk bebeğimde düşük riski vardı canım zaten kese yanında büyük bir kanama alanı vardı ama oğlumda hiç bir sebeb bulamadılar kordon dolanması vs yoktu gebelik şekeri tansiyon falan da yoktu oğlumun bütün tarama testleri temizdi ekstra genetik test yapıldı temiz cıktı pıhtılaşma da cıkmadı rabbimin takdiri böyleymiş canım sebebi yok oglumu kaybetmemin 😔