14 Haftalık bebeğimin ayrıntılı ultrasonunda ensesinde sıvı birikimi tespit edildi. Doktor NIPT testi önerdi yarın yaptırcam mecburen.
Arkadaşlar böyle bişey başına gelen yada duyan varmı? Üstelik tüp bebekti ne uğraşlar verdik çok üzgünüz. Sadece bu testin olumlu sonucuyla sağlıklı bebek dünyaya getiren varmı? Doğruluk payı nedir?
Yorumlarınıza ihtiyacım var