TugceG ben oğlum 5 aylıkken hamile kaldım canım. Senin gibi hiç beklediğim bir durum değildi. İçime kurt düştü de öyle yaptım testi de zaten. Pozitif görünce o kadar çok ağladım ki günlerce desem yeri. Daha işe yeni dönmüştüm, oğlum çok güzel emiyordu ve asla biberon tutmuyordu. Öğrendiğimde 7 haftalık filandı sanırım. Hep insanlar ne diyecek nasıl söyleyeceğim diye kendimi üzdüm durdum. İlk gebeliğimde hiç bulantı kusma olmamıştı, ikinci de oldu. İlki erkekti, ikinci kız 🌸 O yüzden ilk gebeliğin kötü geçti diye bu da kötü geçecek diye düşünme. Her gebelik bir olmuyor diyorlar ya gerçekten öyle. Sonra 16. Haftada covid oldum, erken doğum riskinden 27-29 haftalar arası hastanede yattım. O ilk öğrendiğimde ağlamaktan helak olduğum miniğimi kaybetmemek için ağladım bu sefer de günlerce. Neyse sonra 39. Haftada doğdu meleğim, doğduğu an yaptığım tek şey ondan özür dilemek oldu başta düşündüğüm o saçmalıklar için. Şu an 23 günlük oldu. Oğlum da 15 aylık olmak üzere. Zor mu evet çok zor ama yine de dünyadaki her şeyden güzel 🥰