Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğim suan 35 haftalık ama 20 Ekim için planlı sezaryen ile bebeği alalım dedi doktor . Bebeğin iri olduğunu kafa büyüklüğünün 40. Haftaya dayandığını söyledi. Ya anlamadığım 38. Hafta içinde oluyoruz doğum olacağı zaman sizce erken mi ? İlk gebeliğim olduğu için tecrübemde çok yok . Suan 3 kg bebeğim 2 hafta içinde ne kadar kilo alır onu da bilmiyorum ama tedirginim sadece 😔