Sedaaaaaaccccaannsssns Zgeylmaz bnde 14+3deyim ve çok şükür iyi gidiyor 2.gebeligim doktorum erkek %70 dedi sonradan değişir mi peki bu cinsiyet mesela kız der mi???
Meerryy baby0615 ayyy kaşıntı bende de var, demir, vitamin ve d vitamini için damla almaya başladım hangisi acaba etki ediyor diye düşünüyorum 18+6yız biz de
Canan280420 mucizebebeginannesi yaaa aynı desene o zaman benim de 18 Mart gözüküyor geçen hafta kontrol vardı erkek dedi bakalım hayırlısı olsun sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah odası için erken mi acaba daha ona karar veremedik odasını şimdiden yapan var mı acaba
mucizebebeginannesi Canan280420 âmin canım inşaallah 🙏🏻 inan ben daha başlamadım biraz daha geçsin detaylı usg de gireyim öyle diyorum 🙈💙
mucizebebeginannesi Helin2727 kaç haftalıksn canım valla bizim ki gayet güzel açmıştı bacakları 😂 belki pozisyon uygun değildir ben de hala hareket hissetmiyorum sanırım yada anlamıyorum bilmiyorum onu merak ediyorum 🙈
Helin2727 Bgs ben 18 haftada gitim görünmüyor dedi dönmüş 20 haftalık olduk pazartesi gidicem bakalım hayırlısı
Bgs Helin2727 inş gösterir bu defa. Bende 17. Haftada gidicem haftaya yani artık söyler diye bekliyorum
Pnr_cgt Zgeylmaz 17. Haftadayız ilk zamanlarda yaşadığım hiçbir sıkıntı kalmadı çok şükür sanırım vücuden ve ruhen hamileliğe alıştık 💚
bimesele 15+4 teyim erkek bebek bekliyoruz inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız. Kanamalarım var şu an yatak istirahatindeyim. Eğer geç gelmezse 31 mart gözüküyor doğum tarihi. Ucundan yakalarız belki martı
Bgs Helin2727 hamile kalmadan öncesindede biz eşimle hep kızımız olsun istiyorduk ama beni gören herkes oğlun olacak diyor 🤔 çok karışık o yüzden sağlıklı olsunda gerisinin bi önemi yok hissettiğim tek şey bu artık
Deniz-naz Zgeylmaz 15 haftalık olduk çok şükür 2 oğlum var hayırlısıyla bide kızım olur inşallah dua edin