Hhhiilal Sermec27 10 gün sonra doktora gidicem kesin sonuç o zmn belli olucak ama ben heyecdan duramıyrm🙃
Melek_2121 Hhhiilal ben keseden öyle dedim kese yuvarlak sa kız fasulye gibiyse erkek benim ultrasyon kağıt di seninki gibiydi ve bi oğlum olacak cnm seninki de benim keseme çok benziyor ondan erkek dedim
Hhhiilal Melek_2121 10 gün sonra doktora gidicem cinsiyet için ama doktor kıza benziyor dedi bakalım degişcekmi çok merak ediyorum☺️ Bende duydum onu beni gören erkek diyo ama hayırlısı olur insaAllah😌
Melek_2121 Hhhiilal herşeyin hayırlısı cnm sağlıklı olsunlar da ben 15 haftalıkken gittim erkek dedi bugün yine mesela erkek olduğunu söylemişmiydim dedim bende evet söylediniz dedim
Hhhiilal Melek_2121 bende 12+6 da gittiğimde dedi kıza benziyo diye ama bende değişirmi diye endişe ediyorum. Hakkımızda hayırlısı olur insaAllah🤲🏻🙏🏻